~

Selasa, 1 Jun 2010

Home » » Dapat Cutes Blog Award

Dapat Cutes Blog Award



Asalamaulaikun dan salam sejahtera kepada tuaN blog pelancong ,semalan ASc dapat satu award dari bloghanz tapi bersyarat pulak ni lemah ni....syarat dia berpunyi begini 

kena selesaikan pantun nih dulu.
______________________
______________________
memang aku rasa blog aku comel,
kenape korang jeles ke? 

 baru leh dapat..tapi tak pa dengan kebijaksanaan akal dan buah fikiran dengan berguru dapat gak aku jawab...hahahah kau dengar ek..

seorang kawan,namanya ismael,
sudah berpunya orang Melaka,
memang aku rasa blog aku comel,
kenape korang jeles ke??

macam mana ok tak..kalau tak ok kau buat la ok jek ekkk.kalau tak ok juga apa kata kau jawab la sendiri.lalalala
sekian sahaja Nukilan Untuk Berita Tidak terkini.kekekeke

Tiada ulasan:

Catat Ulasan