~

Rabu, 24 Februari 2010

Home » » Tuan Hj. Ismail bin Hj. Ahmad (HPA)

Tuan Hj. Ismail bin Hj. Ahmad (HPA)

HPA merujuk kepada Herba Penawar Alwahida. Nama Wahida diambil bersempena nama anak sulung pengasas HPA sendiri. Syarikat ini telah diasaskan oleh Tuan Hj. Ismail bin Hj. Ahmad yang berasal dari Kg. Mata Ayer, Perlis pada bulan September 1987 secara kecil-kecilan yang ketika itu dikenali dengan nama Perubatan Tradisional Al Wahida. Selepas 8 tahun beroperasi, berbekal warisan peninggalan nenek moyang, HPA Industries Sdn. Bhd telah ditubuhkan pada 15 hb Julai 1995.

Pengalaman HPA pada masa lalu mampu mencatat sejarah kejayaan dan bertahan sehingga kini. HPA merupakan perniagaan yang penuh dengan potensi, pencapaian dan kecemerlangan. Tujuan utama penubuhan syarikat ini ialah untuk memberi pendedahan mengenai perubatan herba tradisional sebagai satu rawatan alternatif kepada masyarakat, bukan sahaja memberi kesihatan yang terjamin malahan dapat mengecapi kemakmuran dan memperkayakan kehidupan.

HPA Industries Sdn. Bhd diasaskan oleh seorang anak tani yang berpengalaman luas dalam bidang herba di Malaysia. Beliau yang dimaksudkan ialah Tn. Hj. Ismail bin Ahmad selaku pemilik syarikat memegang jawatan sebagai Pengarah Urusan 1. Sementara Pengarah Urusan II adalah isteri beliau sendiri iaitu Puan Hjh. Norhayati binti Ahmad.

6 ulasan:

  1. Bagus produk HPA ni. Saya dapatkan informasi produk HPA di laman web http://goo.gl/gxzBi. Masukkan alamat emel kemudian informasi produk terus dihantar ke emel.

    Tak rugi guna produk HPA dan ianya dijamin halal. Yang halal wajib dicari.

    BalasPadam
  2. zainuddin bin saianSabtu, April 09, 2011

    smt mlm dan smt sjhtra. saya sbagai penguna dan pengedar barangan hpa sangat kecewa dengan keadaan semasa prodak hpa. barangan hpa di semua cawangan semua takda. camna apakah maasalah yg d hadapi oleh pihak syarikat? cuba kita lihat sbgai contoh peniaga cina. tokey sangup naik basikal buruk asalkan barangan kat kedai cukup!!! ini org melayu bru kaya cikit dah lupa diri.bak kata org ingat susah bila kita senang. kita bkn nak njatuhkan org islam tapi ingatlah. kita tak paham kenapa akhir-akhir ni semua brg takda, bonus dah jgn hrplah dah tentu lambat silap aribulan tak dapat. apakah masalahnya Hj Ismail??sedih betul kita!

    BalasPadam
  3. salam sjhtra .. saya telah guna prodak HPA . nmpak nya mmg terbaik .. kpd pihak HPA .. saya akan berdoa kan yang terbaik utk anda semua pihak HPA .. terima kasih saya ucapkan .... sekian salam

    BalasPadam
  4. assalamualaikkum....
    HPA memang yang terbaik...
    saya mesti PILIH..

    BalasPadam
  5. Nak tahu kenapa barang2 keluaran selalu tak ada sebab haji ismail banyak hutang pada pelabur2 yg melabur dgn hpa dan liat nak byar hutang pelabur...beli bangunan juta2 tp hutang pelabur bayar ansur2,,masa nak duit pelabur dlm masa dua minggu dah dapat...roh di awan awangan kalau tak byar hutang.

    BalasPadam