~

Sabtu, 11 September 2010

Home » , , , , , , , , , , , » SEO Trafik Hari Raya Tinggi

SEO Trafik Hari Raya Tinggi

Asalamulaikum,,syukur alhandulilah hari ini masuk sudah hari kedua kita semua umat islam berhari raya,Begitulah juga blogs gempak ni asiaticaherb.Blogspot ini juga berhari raya. Pengunaan Perkataan yang mesra dengan  mesin carian seperti Google (Penyedian Carian No 1 di malaysia) memudahkan kita tanpa perlu bersusah payah untuk Blowalking mencari trafik dengan tinggal jejak di blog ke blogs sudah tentu amat memenatkan. 


Dengan Perkataan Yang mesra dengan penyedia carian dan mudah di indeks amat memudahkan kita dalam dunia blogs ini.SEO Trafik Hari Raya TInggi itulah tajuk ulasan gempak xx pada kali ini,dengan kemahiran penggunaan perkataan yang mesra carian (SEO) merupakan satu kelebihan bagi seseorang penulis blogs, dimana setiap penulisan atau perkataan mempunyai nilai yang tersendiri. Kali ini gempak xx tunjukan salah satu perkataan yang mesra dengan mesin carian,dimana pada hari tersebut gempak xx tidak lansung membuat Blogwalking untuk mencari trafik ke blogs asiaticaherb ini,gempak ulang idak lansung membuat Blogwalking...Tak percaya ek..ok gempak xx tunjukan Trafik pada 9 september 2010 lihat gambar kat bawah,
Trafikpaling tinggi  antara jam 7 petang - 8 malam iaitu 79 Pelawat hanya dalam 1jam.

Carta Pai: Pecahan trafik sumber negara 

SEO: perkataan yang mesra dengan mesin carian pada hari berkenaan iaitu SMS Raya (154 SEO),Pantun Raya 2010 (73 SEO),Koleksi sms raya(68 SEO),pantun raya sms(53 SEO),sms raya 2010(17 SEO),ucapan sms raya,ilmtrafik,koleksi sms aidilfitri,pantun ucapan hari raya aidilfitri dan ucapan hari raya aidilfitri.

p/s: Anda boleh pilih cara cepat atau lambat,Bagi gempak XX pilih lah kedua-dua iaitu Cara cepat iaitu melakukan BLOGWALKING dan Cara Lambat SEO. Kedua-dua cara ini perlu di lakukan bersama-sama,kerana untuk mendapatkan perkataan yang mesra dengan Carian (SEO)  amat sukar.lain la kalau anda mi dah lama terlibat dengan penulisan blogs.Pada hari berkenaan Merupakan hari yang paling bahagia bagi asiaticaherb.blogspot.com kerana mendapat Trafik yang paling tinggi iaitu 753 trafik atau pelawat yang datang ke asiaticaherb.blogspot.com ini dalam masa sehari hasil dari perkataan yang mesra carian iaitu SMS Raya (154 SEO),Pantun Raya 2010 (73 SEO),Koleksi sms raya(68 SEO),pantun raya sms(53 SEO),sms raya 2010(17 SEO),ucapan sms raya,ilmtrafik,koleksi sms aidilfitri,pantun ucapan hari raya aidilfitri dan ucapan hari raya aidilfitri. Perkataan-perkataan yang mesra (SEO) ini masih menjadi sumber trafik yang tinggi ke Blogs ini walaupun sudah beberapa hari.

3 ulasan:

  1. wah ko memang hebat la dengan seo ni. minta tips skit :D

    BalasPadam
  2. Saya masih tak faham mengenai SEO walau dah cari didalam google. saya masih tak pandai keyword dan masih lagi mencari ilmu SEO

    BalasPadam
  3. oloh lolooooooooo.cian nyer.kekekke.tips mudah buat artikel mengenai isu semasa atau yang paling popular..sebab artikel jenis macam tu mudah di index mesin carian.

    BalasPadam