~

Sabtu, 29 Mei 2010

Home » , » TERJAH BLOGS:sazwan@mediafiremovie

TERJAH BLOGS:sazwan@mediafiremovie

Dari hari ke hari,dari bulan ke bulan,dari tahun ke tahun,dari dekad ke sekad.dari kurun ke kurun.dari jauh semakin jauh,dari mahal lagi mahal.....tapi ada sesuatu dari mahal ke murah iaitu tengok cerita murah .hahahah.

Sekarang Ni ASC telah membuat satu loncatan iaitu cara menaikan trafik kao orang semua...apa citer nya.ah ha ASc telah Membuat satu Kempen iaitu Satu RAncangan BLOGS yang di beri nama TERJAH BLOGS.aha gempak tak.o TERJAH BLOGS ini diharap dapat mencapai objektif ASC iaitu bukan sahaja membantu para Bloger menaikan tarfik ke blogs mereka malah membantu dan memberi sokongan kepada para bloger yang baru nak berjinak dengan dunia blogs. Diharap PRogram ini dapat sokongan seluruh Bloger.BAGI MEREKA YANG HENDAK MEMPERKENLKAN BLOGS mereka boleh hantar maklumat menegenai BLOGS anda dengan menceritakan seperti berikut

NAMA BLOGS saudara,MENGENAI blogs,kenapa anda membuat blogs dan apa-apa mengenai blogs anda dan hantarkan kepada email : firdaushpa@yahoo.com. dan ASC akan publis di blogs ini.

Sebenarnya ASC nak ajak Anda semua ke satu Blogs sazwan@mediafiremovie dimana bagi mereka yang kaki wayang boleh terjah ke blogs ini kerana DI sazwan@mediafiremovie menyediakan satu himpunan atau koleksi cerita untuk di download oleh anda..Kalau anda rasa bes dengan Cerita tu boleh la pergi wayang baru gembak berbaloi-baloi.
untuk ke blogs sazwan@mediafiremovie klik jek gambar tu atau klik kat sini.

HerbaPenawar.com ...Turn to the Nature for Health


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Arsip Blog