~

Sabtu, 22 Mei 2010

Home » Kelebihan Vs Kekurangan

Kelebihan Vs Kekurangan

Setiap Hidupan yang di lahirkan di atas muka bumi ini,mempunyai Kelebihan dan kekurangan yang boleh kita ketahui atau tidak,orang lain ketahui atau tidak. Pernahkan kita berfikir apa kelebihan dan kekurangan kita ketahui mungkin kita ketahui mungkin tidak,kadangkala kita perlu juga mendapatkan pandangan orang lain,barulah kelebihan dan kekurangan yang ada pada kita boleh di percayai. setiap manusia mempunyai deria dan citarasa yang berbeza-beza antara satu sama lain yang memberi kita saling bergantungan antara satu sama lain sesama manusia atau mahkluk lain di muka bumi ini.

Setiap manusia memerlukan rankaiyang,sokongan, hubungan untuk terus hidup. Dengan kelebihan dan kekurangan yang ada memberikan kita berbeza dengan orang lain. Tidak semua orang mempunyai kehidupan yang lengkap, tidak ada keburukan ,kelemahan, dan tidak melakukan kesalahan.semua orang mempunyai ciri-ciri berkenaan. Jika semua tidak ada kelemahan apa akan berlaku..
p/s: Hiduplah dengan Hormoni tanpa mempunyai prangsaka sesama mahkluk kerana setiap yang wujud mempunyai keistimewaan yang sendiri.sentiasa lah bersyukur dengan apa yang ada pada hari ini.Jangalah kita bermusuh-musuh kerana idiologi politik yang berbeza membatasi agama yang di anuti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Arsip Blog