~

Selasa, 18 Mei 2010

Home » » Hilang Kawalan

Hilang Kawalan

  • Adakah anda seorang yang pemarah, ada darah tinggi,sakit jantung opppppppssssss, Jangan hingga hilang kawalan kenapa !!!! kenapa Kalau semua kat atas tu dah ada atau salah satu alamat nya Al-Fatihah la jawapanya tak pun kena strok.lagi la sedih ooooo. Itula dia HILANG KAWALAN pilihan kita pada minggu ini dari kumpulan KRU..Jom layan..hehehhe...

( 1 )
Walau terlalu pahit untuk ku menelan ---- Aku tak tau La apa yang pahit nya makan hempedu ker apa .hehheh.dah tak da menda lain ker nak makan.
Dikau terlalu manis untuk ku melepaskan.............. ------tak baik makan manis2 nanti penyakit manis...tapi kat terengganu sekarang ni tak da gula.dengar2 kat kelantan pun tak da.isisisisi ...tapi kalau tak da gula susah jugak ekkk..nak masak,buat air..tak kan nak letak garam jek.kui..kui.
Ku pun tak tahu, Apa ku mahu tapiku mahumu
----susah-susah kalau dalam hidup kita tak tau nak buat.macam hidup tidak ada tujuan..duduk saja pun dah boring ini ker pulak tak da matlamat dalam hidup......huhhhhhhhhh mahu kaya tapi tak berusaha tak bleh juga.hahahh

Walau keliru dengan reaksimu----kita selalu keliru dengan perasaan adakah keputusan yang kita buat..baik untuk kita atau tidak.
Yang berubah-ubah padaku
---memangla setiap manusia,umur,citarasa akan berubah mengikut kesesuaiyan keadaan..dulu sayang,mungkin bertambah sayang atau benci.
Adakah kau sengaja cuba-cuba-----------untuk Berjaya kita harus sentiasa mencuba dan terus mencuba..itulah salah satu ciri2 orang yang berjaya dalam kehidupanya
Uji kesabaranku---walaupun apa yang kita lakukan kadang2 menemui kegagalan tapi kita harus sabar...kerana orang yang sabar akan menemui kejayaan bila dan masa yang akan menentukan.

Tapi selalunya dingin membeku
---Bagi mereka yang tidak ada perasaan ingin mencuba lama-lama apa yang dingini akan hilang dan hanya membeku dalam kenangan.
( ulang 1 )
Seaneh-aneh manusia di dunia----kadang2 sikap manusia yang pelbagai amat pelik dan aneh,malah sukar dinyatakan.
Dikau mengatasinya---YA..kejahatan sentiasa mengatasi kebaikan,hanya dengan sifat sentiasa bersyukur,sabar ,keyakinan dan berilmu sahaja dapat mengatasinya.
Tapi mungkinkah kerana itu---kerana ada nya kejahatan dan kebaikan maka ada nya neraka dan syuga.
Diriku gila padamu----sekarang ni tak gila lagi masih waras wakakaak
Kerna manisnya lebih terasa---kemanisan dalam hidup memberi kita kegembiraan
Bila biasa dikecewa---tapi bila kita sentiasa di kecewa mungkin itu takdir kita...
( ulang 1 ) Memang tak dapat ku nafi, ku bermain api---Jangan main api nanti terbakar diri sendiri..saper nak tpon 999 yek..kalau dah hisap rokok tiap2 masa

Jika tersilap hari ia membakar diri---ya la dah hisap rokok dah menjadi tabiat.suatu hari nati baru la tau penyakit datang berlumba2.hikhikhik
Dari mula aku sedar----dah tahu hisap rokok tu bahaya kenapa hisap jugak,, Dikau bukannya mudah untuk dipunya----memang la rokok dah mahal..yang 20 batang jek yang ada jual.ahak ahak
Bila kau menyakati hati, berulang-ulang kali----ni sapa plk sakit hati ni
Esoknya kau beriku cinta sehangat matahari---bsok hari selasa,rabu khamis,jumaat,sabtu..alaaa sebut la sendiri.heheheh
Aku tak bermaya, melawan rasa----macam mana nak segar asyik duk layan facebook jek,dari pagi hingga ke pagi semula..( gila Facebook ahak2)
Mungkin ku sudah hilang fikiran, ku hilang kawalan (apabila semua kat atas tadi ada atau salah satu ada dlm diri anda..anda salah satu seorang......baca la sendiri kat bawah tu...
Hilang fikiran, ku hilang kawalan

1 ulasan:

  1. hi there..nice blog & pics..visit mine if free k..;)

    BalasPadam

Arsip Blog