~

Selasa, 3 Ogos 2010

Home » , » e-Numx Menukar Kos Telefon kepada Ca$H Dan Panggilan Percuma

e-Numx Menukar Kos Telefon kepada Ca$H Dan Panggilan Percuma

Salam semua..saya telah menyertai e-numx ini hampir tiga bulan. kira2 bermula pada awal bulan Mei 2010.e-numx merupakan perniagaan telekomunikasi yang Kedua saya sertai...sebelum ni saya biasa buat biz juaL prepaid, produk kesihatan , produk online saja..namun sambutan yang saya terima sangat menggalakkan,

Bila saya sertai e-numx ini,pertama saya mula meneliti semula bil telefon saya ,selama ini saya tak pernah tengok bil telefon saya..apa yang saya buat bila dapat bil.....hanya bayar saja..hasil dari penelitian saya...saya dapati selama ini saya sangat rugi kerana membayar minimun rm 280 setiap bulan..tanpa mendapat apa-apa ganjaran selain dari dapat bercakap dan SMS dan guna mobile internet saja..dan yang lebih saya rasa rugi, bila saya lihat banyak hidden cost yang selama ini saya tak ambil kisah...kini selepas guna enumx ,bil telefon semakin berkurangan dan saya boleh bercakap lebih lama dengan menggunakan airtime enumx..kerana saya telah mendapat airtime percuma setiap bulan hasil dari mempromosikan enumx ini...

Kepada sesiapa yang mencari-cari peluang menjana pendapatan sampingan boleh sertai segera e-numx ini..kerana paling tidak pun dapat guna airtime percuma setiap bulan pun ok..betul tak??

Dengan enumx anda tak perlu menukar no telefon yang sedia ada dan ia dapat digunakan oleh semua jenis simcard dari seluruh dunia..Hanya setting no telefon anda di website enumx dan terus boleh menggunakan airtime enumx..ia sangat mudah..tak kira prepaid atau postpaid dan bil semua boleh guna..1 produk untuk semua..Melayu, Cina, India..boleh guna ;)

enumx adalah satu medium perhubungan mengunakan call back sistem atau dalam erti kata lain mengabungkan antara 2 medium perhubungan iaitu internet dan talian telekomunikasi(telco)
enumx diasaskan oleh Jonathan Leong & Dinas Suhadi Putra, 2 orang anak muda dari Malaysia yang berpandangan jauh telah membangunkan ENUM di bawah Syarikat e-sky multimedia Sdn.Bhd yang telah ditubuhkan pada 16 Dis 2002. e-sky Multimedia Sdn.Bhd bersama dengan esky inc. di san Jose Carlifonia USA telah mendapat pengiktirafan global dan lesen beroperasi secara global.Syarikat ini juga telah dianugerahkan sebagai MSC Company,Juga mendapat Lesen ASP iaitu FFC 214.

Dengan kolabrasi bersama pihak University Cyberjaya (MMU) University Teknologi Malaysia Skudai (UTM) dan Vietnam National University(VNU) dan geran kerajaan dari Malaysia Trade & Development Corporation (MTDC),Enumx akan memacu ke puncak kejayaan sebagai satu produk yang fantastik.

Dengan Pengalaman dan kepakaran yang terdapat dari team e-sky ini saya dapat rasakan perniagaan ini akan pergi lebih jauh dan bertahan lama.

Kepada yang belum memiliki no enumx, ambillah peluang ini sekarang sebelum terlambat..kerana enumx akan menjadi 1 revolusi telekomunikasi masa hadapan anda..

APA PERBEZAAN PREPAID Dengan e-numx???
 
 
PERBEZAAN AHLI ENUM PERCUMA DENGAN AHLI BERBAYAR
 
UNTUK DAFTAR PERCUMA KLIK DI SINI


ATAU UNTUK PERTAYAAN
Email: enumxgempak@gmail.com
Fan Facebook: klik di sini

4 ulasan:

  1. Thanx..good info

    Follow your blog..follow mine too ok :)

    http://ninjabiker.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. Nice friend..visit my latest too..goin' to touch ur heart, hopefully ;D

    BalasPadam
  3. wah..menarik...
    http://kumbangmerahbintikhitam.blogspot.com

    BalasPadam