~

Ahad, 15 Ogos 2010

Home » , , , , » Buffered Earnings Ke 2 Dari Celcom Broadband

Buffered Earnings Ke 2 Dari Celcom Broadband

 Yang ni ASC salin Dari Blogs ASC yang kedua iaitu http://1hpa.blogspot.com . Asc sebenarnya pelik..kenapa pelik ekk..iala jumlah pelawat blogs http://asiaticaherb.blogspot.com/ dalam sehari ramai juga cuba tengok 

tapi di 1hpa...isisisi  pelik tul la kau orang baca la sampai habis ekk
====================================================
Asalamulaikum dan salam Hormat..Apa dia Buffered Earnings atau Pendapatan Terumpuk...Kalau di lihat minggu ini banyak blogs-blogs memaparkan Buffered Earning yang mereka dapat atau perolehi..Untuk Mengetahui maksudnya !HPA salin terus fari laman NUFFNANG 


Pengiklan akan membeli sejumlah set bilangan pengunjung unik daripada blog anda untuk memaparkan iklan mereka dalam tempoh minggu tertentu. Jumlah pendapatan yang anda perolehi akan disimpan sebagai Pendapatan Terumpuk sementara kempen itu berjalan sehingga ia mencapai bilangan unik yang dibeli pengiklan daripada blog anda. Setelah blog anda selesai memberikan jumlah unik yang dikehendaki, pendapatan anda akan dikredit masuk ke dalam Pendapatan Semasa anda.

 Kenapa blogers buat entri mengenai mereka mendapat Buffered Earnings??.Pada pendapat !hpa tidak salah jika kita ingin memaparkan apa yang kita dapat dari usaha kita untuk mendapat Buffered Earnings ini..Kenapa tidak salah...ini kerana dengan kita membuat entri mengenai Buffered Earnings merupakan salah satu penghargaan dan ucapan terima kasih bagi kita kepada Pihak Nuffnang secara amnya dan kepada pengiklan secara Khususnya kerana memberi kita peluang untuk menjadi pengiklan dan pemasar produk mereka malah dengan usaha itu kita di beri pendapatan sebagai balasan walaupun tidak banyak tetapi memadailah kita mendapat hasil atas usaha yang kita jalankan dengan HALAL.

!hpa juga ada terbaca satu blogs ni tapi 1hpa lupa akan blogs beliau itu...Dengan entri Buffered Earnings bukan sahaja sebagai Penghargaan kepada PIhak NUFFNANG DAN PENGIKlan tetapi secara tidak lansung dapat menarik lebih banyak Trafik kepada Blogs kita dan Akan ada susulan kita akan dapat lagi Buffered Earnings ini..kalau tidak percaya cubalah...Tidak Salah jika kita mencuba kan...

INi Buffered Earnings Yang ke 2 !hpa Dapat dari Blogs ini .Yang Pertama dari Pengiklan AirAsia Korea LB dan yang terbaru dari Celcom Broadband (Aug 2010) LB..TErima Kasih !hpa ucapkan. diharap selepas ini ada lagi Buffered Earnings dari NUFFNAng Dan Pengiklan Yang sudi.hehehe

Macam mana !hpa Buffered Earnings ek..!hpa Sukar nak jawab tu..ada orang cakap kena dapat pelawat dalam 1 hari lebih 200 orang..Anda nak tengok tak berapa pelawat 1hpa dapat dalam 1 hari...nak tak tengok.nak!!! nak !!nak!!kan mesti banyak kan ...haaaa ta daaaaaaa banyak tak..hahahahha

Mesti koo orang terkejut kan macam mana 1hpa dapat Buffered Earnings kan..walaupun pelawat dalam sehari tak sampai pun 50 orang...kekekkeke..!hpa ada dengar Buffered Earnings ini di tentukan sendiri oleh pengiklan mungkin pengiklan itu ahli HPA kut sebab tu dia bagi Buffered Earnings ni kat blogs ni..hahahha..tapi apa2 pun yang penting letakan entri yang bermanfaat kepada umun mungkin itu salah satu..ok la sekian sahaja coretan pada minggu ini..sekali lagi TERIMA KASIH KEPADA NUFFNANG DAN PARA PENGIKLAN.

5 ulasan:

  1. agak terkejut la dgn traffik ihpa tu... sebetulnya sy belum jelas ttg sistem buffered earning ni .... hehehe

    BalasPadam