~

Ahad, 14 Februari 2010

Home » » Nuffnang .oh Nuffnang

Nuffnang .oh Nuffnang

Hahaha,asalamulaikum,masuk arini 14.02.2010 dah dua hari aku cuba pengiklan Nuffnang ni.aku harap dapat la duit banyak-banyak.hahahaha.ok la sebab apa aku nak cuba Nuffnang ni ek.aku tengok banyak blog ada wiget Nuffnang ni dan banyak orang kata boleh buat pendapatan,jadi aku nak la cuba betul ke boleh dapat.hehehe. Bagi mereka yang pertama kali dengar mengenai nuffnag ni aku terangkan sedikit ye.Nuffnang merupakan peneraju komuniti pengiklanan blog yang pertama di rantau Asia-Pasifik.

Melalui Nuffnang ini membolehkan pihak pengiklan untuk menyiarkan iklan berasaskan grafik mahu pun video ke dalam lebih 100,000 blog pelbagai jenis seperti blogspot,wordpress dan lain-lain.

Nuffnang telah menjadi tumpuan media akhbar utama seperti The Star, Malaysia dan The Sunday Times, Singapura selain media-media lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan