~

Khamis, 6 Januari 2011

Home » , , » If I Were the Green Hornet

If I Were the Green Hornet

Asalamulaikum warga bloger dan bukan bloger,...Anda perasaan tak sejak akhir-akhir ada muncul iklan nuffnang mengenai cerita "The Green Hornet" dimana filem ini mengunakan teknologi 3D yang memberi kelainan dalam pementasan ceritanya.Apa yang boleh Ronda2 Asiatica Katakan walaupun filem ini penuh dengan aksi-aksi ganas dan bahaya tetapi filem ini menberi kelainan dan tarikan tersendiri dimana dalam aksi cemas dan bahaya selitkan juga aksi humor dan lawak malah di tambahkan pula aksi komedi. Filem The Green Hornet hasil karya oleh Evan Goldberg / Seth Rogen di arahkan oleh Michel Gondry dan di barisi pelakon-pelakon terkenal seperti Cameron Diaz, Christoph Waltz, Edward Furlong, Jay Chou dan Seth Rogen..Malah filem ini di di terbitkan oleh Sony Pictures.

 Lihat Traler filem ini  di bawah.


Filem ini bagi pendapat Ronda2 Asiatica  adalah gabungan beberapa watak cerita lain seperti cerita James Bond,Men In Black dan ada kalanya seperti filem Zorro.


Green Hornet


Apa yang menarik iklan yang di siarkan oleh Nuffnang bukan sekadar iklan sahaja,tetapi ia memberi peluang kepada nuffnager nuffnang untuk bersama-sama berkongsi kemeriah cerita ini dengan menawarkan beberapa hadiah kepada Nuffnanger yang berjaya membuat Entri bertajuk "If I Were the Green Hornet". Mereka 70 nuffnager yang bertuah dengan menghasilkan penulisan kreatif  mengenai contest ini berpeluang untuk meyaksikan preview screening of Green Hornet pada 24 Januari 2011 bertempat GSC MidValley.Selain itu anda juga bertuah mendapat beberapa hadiah lain seperti Sony walkman yang bernilai RM299


Syarat-syarat untuk menyertai Contest ini ialah
  1. Only open to Nuffnang Glitterati bloggers.
  2.  Blog posts submitted must be original and not plagiarized from any other sources.
  3. There is no closing date for this mini contest. Late entries with high creativity value will be given a chance to attend the Premiere Screening if they are deemed fit by the judges.
  4. Invitations will be sent out via email latest by 17 January 2011 which would require bloggers to reply for confirmation of attendance. If an invitation sent out is not confirmed within stipulated time, it will be declared void and passed to the next blogger in line

Tiada ulasan:

Catat Ulasan