~

Rabu, 28 Julai 2010

Home » , , » Blog SaTu Malaysia

Blog SaTu Malaysia

Asalamulaikum dan salam sejahtera kepada semua para blogger yang sedia ada atau yang baru berjinak-jinak hendak bersama kami dalam dunia blog. Kemajuan dan perubahan revolusi manusia ke dari zaman batu hingga kini sudah banyak perubahan yang berlaku begitu juga di dalam dunia blogs. Sedia kita maklum dulu blogs hanyalah seperti diari online atau maya yang mengantikan buku, dari tahun ke tahun kini Dunia blogs bukan sahaja menceritakan pengalaman,aktiviti seharian malah blogs juga telah menjadi medium sebagai pemasaran produk samaada  produk yang boleh di sentuh atau tidak..Kini jika sesebuah blogs bukan sahaja memberi kepuasan dan luahan hati pada penulis blogs kini memberi pendapatan kepada penulis blogs walaupun tidak banyak tetapi sudah memandai dengan hasil yang di perolehi.

Walaupun begitu sesebuah blogs jika tidak ada peminat atau pelawat atau trafik yang ada pada blogs berkenaan tidak akan memberi kepuasan kepada penulis, jika penulisan nya di sukai dan di gemari oleh pengunjung atau peminat penulisannya akan memberi satu perasaan yang sukar di gambarkan.
Untuk itu ASc telah membuat satu laman buku Facebook kepada mereka yang inginkan meningkat trafik ke blog mereka boleh lah Klik di sini. Kenapa ASc buat komuniti ini??? seperti kita sedia maklum facebook merupakan satu medium yang sangat berguna kepada Blogger untuk menarik trafik yang tinggi kepada blogsnya, secara tidak lansung memberi satu pendedahan dan peluang untuk di kenali lebih ramai orang untuk melayari blogs seseorang Blogger itu...ASC harap dengan penubuhan Komuniti Facebook ini yang ASC berikan nama Sebagai BLOGS SATU MALAYSIA dapat memberi satu faedah kepada blogger..ASC juga meminta blogger agar dapat sertai di BLOGS SATU MALAYSIA dan memperkalkan kepada rakan facebook lain sertai di komuniti berkenaan yang akan memberi faedah yang besar untuk mempromosikan Blogs.

1 ulasan: